Patenti programske opreme

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Aug 26 19:29:37 CEST 2003

Zivijo,

Naj na nasi strani od jutri do prvega septembra, kot priporoceno na
lugos-list, prikazujemo obvestilo o patentih programske opreme?

Zadeva bo videti nekako tako (le da linki zaenkrat se ne delujejo, to bo
vklopljeno jutri):
http://mozilla.lugos.si/index.php?centre=protest

(In ce kdo zna dobro nemsko, se priporocam za popravke ... moja nemscina
je sehr sehr schlecht! Sicer je srednji del prekopiran, ampak zacetek in
konec sta napisana from scratch, in najbrz sta polna napak. Sicer pa se
mi zdi, da je tudi v srednjem tekstu kaksna ... kaj ne bi moralo za
wegen biti stvar v rodilniku (torej wegen der Veröffentlichung, wegen
der Logikpatenten?)?)