[LUGOS-MOZILLA] mozilla firebird win32 installer

Gašper Žejn gape at owca.info
Mon Aug 25 13:50:51 CEST 2003

Glede instalacije slovenskega paketa ne vem kako bi to naredil z dos
ukazom oz. brez posredovanja uporabnika, c(imbolj avtomatsko... tako da
se priporoc(am za kak nasvet. :)
Drugac(e pa je ta "komplet" sposoben predelati zip v exe installer. Za
na mozillo.org je še malo nedodelan, ker je potrebno nastavit nekaj
vrednosti roc(no.

Gašper

Aleks Reinhardt pravi:

gape at owca.info