[LUGOS-MOZILLA] fonti UI

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Aug 22 14:16:54 CEST 2003

Zivijo,

Fonte v GTK programih nastavite v ~/.gtkrc oziroma ~/.gtkrc-2.0 (odvisno
od tega, ce imate Mozillo z GTK2 toolkitom ali ne). V tisto datoteko
napisete na primer:
gtk-font-name = "Helvetica 11"

Ce pa zelite XFT, lahko vzamete datoteko
mozilla/components/libgfx_gtk.so, in jo nadomestite s taksno, ki ima XFT
podporo (in GTK2, po moznosti, vendar za GTK2 potrebujete se nekaj
drugih razlicnih knjiznic).

Glede drugega problema pa zal ne vem, kaksna bi bila resitev -- lahko
poskusite pognati Mozillo s komandne vrstice, morda se bo izpisala
kaksna napaka.

beernarrd.net at email.si pravi: