[LUGOS-MOZILLA] RedHat 9 RPM

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Aug 4 19:12:45 CEST 2003

Zivijo,

Smem vprasati, kako registriras jezikovni paket? Mislim, da bi moral
biti postopek enak, le da registriras imenike v SI.jar. To naj bi
ustvarilo regijo (Slovenija), ko pa bi bila ta regija izbrana, bi
Mozilla avtomatsko uporabila datoteke SI subdirektoriju defaults
direktorija, kjer so privzeti zaznamki. Privzeta prva stran je ze v
SI.jar, seveda.

Zal pa nimam pojma o pakiranju RPM, tako da ne vem postopka, kako vse to
doseci.

Rok Papež pravi: