[LUGOS-MOZILLA] Win98 instalacija

JJ jj at cdi-univerzum.si
Fri Aug 1 09:33:29 CEST 2003

> No ja. Tokrat se je ta napaka pojavila prvic in dam
> roko v ogenj, da vecina Slovencev z vec kot 64 MB
> RAM-a, kot ga zahteva Mozilla, ne uporablja win98.
> Tako da o kaki veliki skodi nikakor ne moremo
> govoriti.
>
> Za pripombo in pritozbo se ti sicer vljudno
> zahvaljujem, lahko pa bi pokazal nekoliko lepsi ton do
> nase ekipe. Ves, cel projekt je ljubiteljski in
> pricakovanje brezhibnih rezuktatov je nekoliko drzno
> pocetje. Lahko pa se celo motim :-)

Imas prav. Za to se vam opravicujem. Je pa posledica sarkasticnega tona
tvojega prvega odgovora.
Glede Mozille in Win98 ne bi bil tako ignorantski. Win98 uporablja se vedno
veliko institucij in firm tudi na boljsih racunalnikih, ker so za dekstop,
ki poganja Office vec kot primerni od drazjih XP. Pri nas ga imamo
namescenega na vecini ucnih in administrativnih racunalnikih, ker za kaj
drugega ni potrebe.
MS dostavlja IE 6 v slo samo kot del WinXP, za Win98 pa ga v slo obliki ni
mogoce dobiti. Celo grse,. instalacija na IE60 na Win98 povozi veliko slo
menijev, tako da potem dobis nek hibrid, ki pa zmede ljudi. Win98 gre v v
kombinaciji z IE samo do 5.5 in dlje ne bo sel.
Tukaj pa kot odlicna zamenjava za spodoben moderen browser izpade Mozilla.
Konkretno pri nas bo sel skozi roke vsaj 300 trpinov, ki se bodo z Mozillo
spoznali pri pouku. Morda jo bodo uporabljali tudi pri sebi doma.
Seveda lahko zanemaris to stevilko in dajes celostranske oglase po
casopisjih, ki bodo pridobivali simpatizerje. Ampak to je ze nekaj drugega.
Hocem reci, da odpisati Win98 kot platformo za Mozillo vsaj zame ni na
mestu. Prej bi rekel, da ga bodo redki namescali pod XP, kjer ze dobijo grgr
spodoben browser, na katerega so jih navadili njihovi instelaterji. Priznam,
da pod XP tudi meni roka prej zdrsne na modro ikono kot na ikono rdece
posasti.
Zal mi je tudi tega, da bo nek povprecen uporabnik poskusil instalirati
Mozillo, ki jo je videl pri svojem prijatelju in mu je bila vsec. Od tega ga
bo odvrnilo cudno nenamescanje slo mozille.
LP, J.