Mozilla

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Wed Apr 9 10:25:24 CEST 2003

Zdravo!

Jaz vedno namestim novo Mozillo tako, da staro
odstranim in nato (ponavadi v enak imenik) namestim
novo. Ta mi takoj zazna stari profil, ki ga uporablja
in vse nastavitve itd. lepo dela.

Si mogoce pozabil najprej odstraniti staro verzijo? To
je namrec nujno.

--- Tomaz Gubensek <tomaz.gubensek at guest.arnes.si>
wrote:
> Dober dan!
>
> Uporabljam slovensko Mozillo 1.0.1 in sem si hotel
> naloziti zadnjo
> verzijo. Pa se je zgodilo, da mi je povozila vse
> nastavitve, maile...
> Potem sem sel nazaj na 1.0.1. in so se maili spet
> pokazali. Kako lahko
> namestim novo Mozillo in obdrzim nastavitve (maile,
> filtre, zaznamke..)?
>
> Hvala za pomoc
>
> Tomaz
>
> P.S. Ja, se opravicujem - sem Windows uporabnik :)

To pa seveda ni problem, saj Mozilla se zdalec ni
omejena le na Linux. Res pa je, da s pridobivanjem
uporabnikov OOo in Mozille tudi prehod na Linux
postaja vse verjetnejsi, saj se na ta nacin osnovnih
aplikacij ze naucimo.

Kateri Windows pa uporabljas?

=====