Mozilla 1.4a v slovenskem jeziku

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Apr 5 10:07:26 CEST 2003

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:
> Zivijo,
> Moram reci, da je bilo neokusno veliko popravljenih
> in novih nizov --
> celoten nov bookmark manager in p3p sistem, pa se
> povsod drugod kaksen
> niz in kaj podobnega. Zato se opravicujem za
> toliksno zamudo pri
> izdelavi XPI paketa, ampak upam, da to ne bo tako
> hudo. :)

Drugic bodi hitrejsi! :-)))) Ma ne, hecam se, saj smo
se vedno med prvimi na svetu. Sicee pa je to
dobrovoljen in prostovoljen projekt, zato je vec kot
pohvalno ze to, da si stvar prevedel.

> Mimogrede, glede na tezave pri Windows buildu
> Mozille 1.3 -- a potem
> zadeve ne bomo izdali, ali bi izdali vsaj zip?

Bomo, navaden installer, ne zip. Zip je, kot da bi
instaliral z navadnim setup.exe, potem pa zipal imenik
mozilla.org.

Vendar se zdaj s tem ukvarja Agenda in upajmo, da bomo
kmalu docakali izid. Jaz sem trenutno namrec malo
prevec zaposlen s pripravami na maturo in se
_nekaterimi stvarmi_ (don't ask:-), tako da sem stvar
ponudil Agendi, ki je bila takoj pripravljena
pomagati.

Govorili smo tudi o tem, da bi oni izdelovali tudi
Linux paket -- tu je odlicitev tvoja, Aleks.

=====