tekoce zadeve

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sun Dec 22 13:59:57 CET 2002

Zdravo!

Zdi se mi, da je skrajni cas, da izdamo popravljene
pakete za slovensko mozillo 1.2.1. Po moji opazkah je
treba dodelati predvsem keybindinge v languagepackih,
ki jih je veliko napacnih predvsem v messengerju.

Aleks, zanima me, ali si dobil prvo sliko, ki
kandidira za splash slovenske mozille 1.3? Ce si,
potem prosim ustvaris neko podstran, kjer bomo zbirali
te slike in jaz ti posljem se nekaj mojih primerkov.

Priprava privzete domace strani za slovensko mozillo
je pri meni trenutno v drugem planu, ker se sestavljam
predstavitev slovenske mozille 1.2.1. Tudi v ta namen
sem se malo sprehodil po mozdev.org in nasel
fantasticne dodatke za mozillo, ki jih toplo
priporocma vsem (spelchecker, mousegestures,
radialcontextmenu, jaberzilla, preferential,
autoscroll, googlebar, hermes ...). Priporocam vsem!

Tu sem naletel ¹e na nekaj preseneteljivega. Namestil
sem si crkovalnik, ki bo meddrugim postal standardni
del mozille v naslednji razlicici 1.3 (uporablja se
myspell). Pri pisanju imejlov se pri sestavi sporosil
ustvari ikona Èrkuj in celoten ob kliku nanjo se odpre
pogovorno okno, ki je v celoti poslovenjeno. Zanima
me, ce je to kdo prevajal (Aleks?) ali pa so ti
prevodi del slovenkega slovarja za myspell. Edini
problem je ta, da so vsi keybindingi napacni :-( A kdo
ve kaj vec o ozadju tega? In kako bi se odpravilo
napake?

=====