Mozilla 1.3a

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Dec 14 13:25:34 CET 2002

Zdravo!

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:
> Zivijo,
>
> A koga zanima Mozilla 1.3a? Imam prevedene nove
> stringe (v sl-SI.jar,
> sl-mac.jar, sl-unix.jar, sl-win.jar, SI.jar,
> chatzilla.jar in
> inspector.jar) in pripravljene XPI pakete, ampak ne
> vem, ce se te zadeve
> splaca uploadat, dokler zadeva ni 'final'. Morda pa
> bi bilo vseeno fino,
> ce nas tudi na MLP napisejo, da imamo prevedeno
> 1.3a. ;)

Uau! Ti si pa res hiter, Aleks! Seveda, zadevo kar
uploadaj na splet in kar sporoci na MLP. Pa se kaksno
obvestilo (novico) daj na stran.

Preprican sem, da pri nas obstaja kar nekaj takih, ki
zelijo biti neprestano uptodate in verjetno bodo
veseli prevoda.

A mogoce ves, ce bo 1.3 ze vsebovala koledar ali
spellchecker?

lp,
matjaz

=====