Popravki

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Dec 13 19:11:29 CET 2002

Zivijo,

Matjaz Horvat pravi:
> Zdravo!
>
> Kul. Bos dal na splet? Ali mislis se malo pocakati na
> morebitne nove spremembe?

Najbrz je bolj smotrno pocakati, dokler ne zberemo vsega, kar mislimo
popraviti za Mozillo 1.2.1, potem pa izdamo koncno razlicico (id est,
posljemo na MLP)?

> Moment: a ni venkman preveden? Jaz sem mislil, da ti
> ga je Grega ze poslal... Kaj si pa ti potem sploh
> objavil na splet pod venkman.xpi?

Ne, ni. Preveden je DOM Inspector. Venkman.xpi je pravzaprav angleski
Venkman, s to razliko, da ima v contents.rdf potrebne spremembe, da se
uporabniku, ko instalira polno slovensko razlicico, ne prikaze
"English(US) (needs update)", kakor bi se, ce bi Venkman ostal v
angleskem jeziku.

> Venceslav prevaja help. A sem preprican, da potrebuje
> pomoc. Je kdo prost? Jaz zal zelo ne ...

Jaz tudi zal nimam prevec casa ...

Lep pozdrav