[LUGOS] Re: Vabljeni na srečanje ob KDE-jevem mega izidu (4. marec, Ljubljana)

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Mon Mar 11 19:44:44 CET 2024

Dne petek, 23. februar 2024 ob 14:59 je Jure Repinc napisal(a):
> Po skoraj desetih letih KDE izdaja novo, šesto, generacijo namizja Plasma in
> ostalih svojih računalniških programov, ki tečejo na več operacijskih
> sistemih in napravah in so prevedene tudi v slovenščino.
>
> Ob tej priložnosti se bomo ponovno srečali in na predavanju predstavili
> zgodovino skupnosti KDE in si ogledali novosti ter spremembe v novih
> različicah namiznega okolja Plasma 6 in KDE-jevih programih.
No kak teden je minil odkar se je kar se je nabrala kar lepa druščina ljudi na
predavanju in druženju.

Komur ni uspelo priti, so pa na spodnji povezavi na voljo prosojnice predavanj
in par fotk:
https://collaborate.kde.org/s/fcjWzjMnqy5JB6D

Če je pa kdo bil in ima še kako fine fotografije, mi jih pa tudi lahko pošlje
in jih bom naložil.

Lep pozdrav,
Jure Repinc

         Jabber/XMPP: JLP at jabber.org