[LUGOS] POK 2023 - last call

Robert Ludvik r at aufbix.org
Mon Sep 11 08:49:57 CEST 2023

Zdravo,

glede na to, da smo trikrat zbirali prijave, dajmo imet piknik tudi če
ni skupščine. Že tako je vse skupaj izpadlo napol neresno.

Za naslednjič bi bilo fino najprej najti termin, ko se lahko na kup
nabere 10 LUGOS-ovcev za izvedbo skupščine (poziv za fočkanje na
LUGOS-ovih mailing listah) in se potem na izbrani termin vabi ostale
zainteresirane javnosti (komot na kompot).

Lp