[LUGOS] Standardizacija DE programja

Eduard Filipas eduard.filipas at rhea.si
Thu Nov 16 15:39:40 CET 2023

zdravo LUGOS ekipa

eno povsem resno avanturo bi predlagal ...ker kot dokej resnemu linux
uporabniku a z malo staža delajo različni DE probleme...kjer nekaj dela
tako nekje ne dela nekje dela drugače in ker mi je hook povedal da tudi
obstajajo iniciative kjer se poskuša kak standard uvest bi predlagal da
skupaj sestavimo projekt za uvedbo standardov v razna DE in poenotimo
delovanje s skladu z posameznimi DE in v dogovoru DE skrbniki. Vem da
FOSS programerjev manjka tudi pri raznih DE projektih in mene kot
programerja zelo zanima to področje bi rad da mi predvsem z svetovanjem
pomagate da realiziramo standardizacijo med DE in to idejo skupaj
prijavimo na kak razpis. Ni problem delati če je kej pametnega v želodcu
ne glede kako je fajn delat kar človeka veseli.
--

Lep pozdrav / Regards

Eduard Filipas

Org: Zavod Rhea, tehnologija za kakovost življenja Novo mesto

Tel/Mobile: +386 40 728 856

e-mail: eduard.filipas na rhea.si

www: https://www.rhea.si/

Logotip Zavoda Rhea dva zamaknjena oranžna trikotnika in ime v modrem
<https://www.rhea.si/>