[LUGOS] self hosted java web app

Anton Luka Šijanec anton at sijanec.eu
Thu Sep 8 09:58:35 CEST 2022

Zanimivo, boš izvorno kodo objavil/je že kje objavljena?

ena alternativa je framadate (PHP), sem jo opazil, ko se je uporabljala za POK prijave:
http://framadate.org http://razred.sijanec.eu/framadate

LP

Eduard Filipas <eduard.filipas at rhea.si> @ Wed, 7 Sep 2022 22:49:16 +0200:

--
Anton Luka Šijanec <anton at sijanec.eu>
F4C3E3A4DFB7254397A9F993E76135F49802CD14