[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Tue May 31 22:33:51 CEST 2022

Dne četrtek, 19. maj 2022 ob 11:44:40 CEST je Matija Šuklje napisal(a):
> Povem, ko vnesem v dokument:
> <https://docs.informacijska-druzba.org/index.php/s/B7Y3aZbFFXEd2kT>

Kot obljubljeno, sem vnesel kar sem dobil odgovorov od (9 do sedaj) bank.

Vmes je Kiki tudi poročal, da na novem /e/OS 1.0 z novim microG njemu DH dela,
tako, da je super priložnost, da vsak pri sebi svojo bančno aplikacijo
stestira.

Tudi nasploh bi bilo fino, če bi v tabeli zgoraj vsak svojo banko preveril, če
je res kot se sami reklamirajo.

Vsekakor pa manjka še kak (semi)strokoven uč na zavihek o varnosti
avtentikacij.

lp,
Matija
--