[LUGOS] status članstva :D [EDIT]

Eduard Filipas eduard.filipas at rhea.si
Tue May 31 22:21:50 CEST 2022

zdravo ejga kak ste

1) zanima me al sem član lugosa al pošljem prijavnico? al kak je to
urejeno..
2) v 7-8 mescu bomo zvedli ali bomo dobili prostore za delavnice za
naslednje šolsko leto v Žužemberku. Na delavnici bomo predstavil Debian
in FreeBSD ter programje ki laufa na obeh sistemih ..zaenkrat sva dva
"predavatelja" ..poleg predavanja bo tudi za slušatelje odprt mail za
support. Tehnično gledano menda je fedora bolj user friendly ..al če je
še kak user friendly sistem pa da ni UBUNTU in ubuntu flavor ..prosim za
nasvet ...prav tako kakršen koli nasvet glede predavanja oz.. community
start ste z nasveti več kot dobrodošli

lp
Edo