[LUGOS] (malo) več o razstavi v Računalniškem muzeju

Matija Šuklje matija at suklje.name
Tue May 24 13:35:32 CEST 2022

Hoj,

malo več sem izvedel in smem razkriti o razstavi, ki sem jo omenjal v
prejšnjih parih mejlih.

Naslov bo »Kaj pa programje« in se bo šel bolj splošno in široko o programski
opremi (od žičk do GUI) in se bo odprla 18.6.

Seveda je FOSS in Linux pomemben del te zgodovine in bo vmes izpostavljen, ni
pa glavni del _te_ razstave. Znotraj tega bo malo o closed vs open, delujoč
Pingo Linux PC in pa razni relevantni objekti (za to vprašanje o majicah in
plišastih živalih).

lp,
Matija
--