[LUGOS] LUGOS majica in/ali pingvin za posodit Računalniškemu muzeju

Matija Šuklje matija at suklje.name
Tue May 24 13:25:48 CEST 2022

Dne torek, 24. maj 2022 ob 07:55:49 CEST je bostjan na japet.si napisal(a):
> Moja malenkost hrani vsaj eno čisto novo LUGOS majico. Lahko jo posodim.

Super!

Gaja Zornada <gaja na racunalniski-muzej.si> je prosila, če se ji kar pošlje
fotke relevantnih LUGOS/Linux/FOSS majc, da se lažje naredi izbor tako, ne pa
da se vse majce troga ke in pol nazaj.

> Metrskega pingvina še nisem izsledil.

Lowkey je že pisal muzeju.

Če ima kdo kakega plišastega Gnuja za zravn pingvina, bi bilo tudi kul, če se
javi Gaji.

lp,
Matija
--