[LUGOS] IRC kanali za LUGOS – registracija in mostovi (bridge)

Eduard Filipas eduard.filipas at rhea.si
Fri May 6 09:42:07 CEST 2022

Zdravo

jst bi predlagal da zberemo vkup kak euro po euro za server.. žal nimam
časa da bi administriral niti plac za server .. na linuxu se še vedno
lovim z določenimi rečmi tako da ..razen kak euro prispevat drugega
trenutno ne morem.. niti ne vem kaj bi vse server moral podpirat in
koliko bi moral bit močan. Sicer bi blo pa fino da Lugos tudi poskrbi za
matični server in spletno stran in tudi še vedno nisem dobil obvestila
ali je lugos mojster popedenal podatke članstva, da bi vedel ali moram
ponovno podati vpisnico :P