[LUGOS] nekaj ala fb in gdpr

Eduard Filipas eduard.filipas at rhea.si
Tue Mar 29 15:56:46 CEST 2022

zdravo

fb)....zadnje case opažem da namesto 6 mestne cifre v sms ali mailu za
fb račun dobim "ls-nonce"  ...ve kdo kaj na to temo ... in mim cvetlične
grede pozna kdo še kako omrežje poleg "linked in" in fb ...ne zanimajo
me tolko dogodki/eventi kot to da malo opišem delovanje zavoda ki ga
vodim da malo dam novice/misli/ideje na svet. jap pripravljam tudi
spletno stran...pa tle gre še omenit kovačevo kobilo :D

gdpr) je kdo kaj aktiven na tem področju? trenutna zakonodaja vsi
pravijo je svoh pripravlja se nova malo sem povprašal pri pol. strankah
(preko fb) vsi pravjo ja se pripravlja nekaj ....razen nekih smernic z
neta nimam nič otipljivega ...me pa med drugim bega če uporabnik zahteva
anonimizacijo jaz sem pa zakonsko obvezan recimo hranit račun 10 let
zdej če mam račun bi blo fino met še kake metapodatke ..tko da catch 22
oz..  bi kdo kaj debatiral na to temo?

lp
edo