[LUGOS] status članstva :D [EDIT]

Filip Komar filip.komar at gmail.com
Fri Jun 10 17:52:34 CEST 2022

Živjo, Edo.

Lahko omenim nekaj kar sploh nima okusa Ubuntu. Sem dolgoletni uporabnik in
prispevam pri prevajanju in drugih zadevah distribucije Mageia
<https://www.mageia.org>, ki je naslednik
Mandrive (uporabniško prijazen fork distribucije Red Hat iz prejšnjega
tisočletja).
Je zelo uporabniku prijazna, skoraj povsem prevedena, ponuja široko izbiro
namizij in tudi paketov. Primerna je za uporabo na namizju kot tudi na
strežnikih.

Lep dan želim,
Filip.

V V tor., 31. maj 2022 ob 22:22 je oseba Eduard Filipas <