[LUGOS] spam blokade

Matej Kovacic matej.kovacic at telefoncek.si
Wed Jun 8 12:27:40 CEST 2022

Pozdrav,

pred kratkim sem pri organizaciji s katero sodelujem dobil nov mail na
Office365 in seveda sem želel stestirati ali mail deluje. Mail sem
poslal iz svojega privat naslova @telefoncek.si, vendar je na drugi
strani mail priletel v spam.

Po drugi strani pa mail-tester pravi, da je moj mail strežnik postavljen
v skladu z vsemi smernicami za boj proti spamu in mi je dodelil 10/10
točk na spam testu. Prilagam dve slikici.

Kljub temu, da je moj strežnik postavljen v skladu z vsemi smernicami za
boj proti spamu, pa Microsoft maile iz moje domene vrže v spam. Podobno
sem v preteklosti opazil tudi pri Googlu.

Po drugi strani pa imam občutek, da imajo veliki mail providerji
nekoliko drugačne vatle pri ocenjevanju spama, ko le-ta prihaja iz domen
drugih velikih mail providerjev (recimo iz Yahooja ali GMaila). Ko sem
identičen mail poslal iz svojega GMail naslova, je na ciljni naslov
prišel takoj.

Skratka, imam občutek, da je "boj proti spamu" v teh primerih v resnici
samo izgovor tehnoloških velikanov, ki želijo onemogočiti manjše mail
providerje.

Vprašanje za vas - ali je ta moj občutek pravilen in če da, kako to
dokazati (s kakšno metodologijo)? Bi se dalo nabrati več podobnih primerov?

Ker mislim, da je to zadeva, ki bi jo bilo na koncu potrebno tudi
politično izpostavit preko EU institucij in organov za varstvo konkurence.

lp, Matej

--

Blog: https://telefoncek.si
PGP Fingerprint: D7DE 2DE1 D3D4 9A78 DF68 9804 BD87 97E9 9794 3665E