[LUGOS] G Suite in monopolizacija

Jernej Simončič #/&-'={*_~}$.`?lugos at eternallybored.org
Thu Jan 27 17:50:27 CET 2022

On Thursday, January 27, 2022, 17:14:06, Anton Luka Šijanec wrote:

> ker pa T-2 v paketih brez doplačila ponuja samo dinamične IPv6 naslove brez PTR, je vsako pismo, poslano preko IPv6, GMail zavrgel, preden bi ga sploh dostavil v spam.

Jaz imam že več kot 10 let svoj /64 IPv6 na T-2 (routan preko ene /126 statike) - ali so to kaj spremenili? Je pa res, da doma še nisem poizkušal nastavljati PTRjev za IPv6 (v službi jih imam).

Še najbolj mi je nadležno, da lahko doma dobim samo /64 (na firmi lahko /56).

--
< Jernej Simončič ><><><><>< https://eternallybored.org/ >

There is no traffic until you start to back out of your driveway.
       -- First Law of Driving