[LUGOS] Fwd: [NVO-VID] Fwd: Povabilo na virtualni študijski obisk direktorja CASD

Matija Šuklje matija at suklje.name
Fri Jan 7 09:58:47 CET 2022

Če koga zanima, naj se javi.

lp,
Matijal
----------  Nuntius praecox  ----------

In rem: [NVO-VID] Fwd: Povabilo na virtualni študijski obisk direktorja CASD
Die: 7. 01. 22 et hora 06:36
Scripsit: Simon Delakorda <simon.delakorda na inepa.si>
Ad: Za: mreza.nvo.vid na list.arnes.si <mreza.nvo.vid na list.arnes.si>

Jutro mreža,

posredujem vabilo na virtualni študijski obisk francoskega centra za
dostop do varovanih podatkov javnega sektorja.

V primeru, da je kdo zainteresiran/a, mi naj prosim čim prej sporoči.

Lep pozdrav,
Simon