[LUGOS] [FSFE-SI] Vračilo kupnine za Windows

Matija Šuklje matija at suklje.name
Thu Dec 1 10:12:00 CET 2022

Pozdravljen Miha,

hvala za vprašanje. CC-jam še LUGOS glavni dopisni seznam, ki je vsaj malo
bolj živahen kot FSFE/Fellowship Slovenija.

Med vrsticam sledijo moji prvi komentarji.

Dne torek, 29. november 2022 ob 12:11:12 CET je Mihael S. napisal(a):

> Tokrat sem se odločil za nakup v slovenski trgovini, vendar željenega
> modela prenosnika brez prednameščenega sistema nimajo v ponudbi.

To sem tudi jaz opazil. Nekega resnega sistematskega pregleda pa se mi zdi, da
noben ni naredil.

> Subjektivna ocena je, da se je stanje še poslabšalo, saj je bilo včasih
> vsaj nekaj ponudbe s prenosniki s FreeDos-om, zato me zanima ali ima kdo
> izkušnje z zahtevami za vrnitev licenčnine v Sloveniji? Ali je to stvar
> trgovca, distributerja?

Verjetno še najbolj odvisno od proizvajalca in uvoznika. Npr. Dell ponuja tudi
določene modele z Linux, vsaj včasih jih je tudi HP. Potem so seveda mali
proizvajalci kot Slimbook, Tuxedo, Librem idr.

Kar se tiče pa vračila za vsiljeno MS Windows licenco, sem pred več kot
desetletjem sam poskusil pri Lenovo Slovenija in po dolgih mesecih ping-
ponganja končno obupal.

Če imaš čas in voljo se borit z mlini, bi bila opcija, da ti LUGOS (morda celo
skupaj z ZPS in FSFE) pri tem pomaga. Ne morem govoriti v imenu celotnega
društva, ampak osebno, bi bil pripravljen pomagat, ker je nadležno.

lp,
Matija
--
gsm:	tel:+386.41.849.552