[LUGOS] Projekt Lisa

Matija Šuklje matija at suklje.name
Tue Apr 12 12:39:29 CEST 2022

@Idioterna: lugos.si trenutno kaže na Projekt Lisa. Naj kaže na uradno stran,
ki je trenutno na www.lugos.si. Prosim popravi :) Če si že pri tem, lahko še
link do IRC kanala na strani posodobiš, da kaže na Libera.Chat namesto
FreeNode?

…nazaj k osnovni temi

Dne četrtek, 07. april 2022 ob 22:17:39 CEST je Eduard Filipas napisal(a):
> Vem da sem ob
> novem brskanju, hočem rečt po vsaj 15+ letih, po Lugosovi spletni strani
> naletel na projekt Lisa ...v fb skupini Linux Slovenija smo se malo
> pogovarjali kako narediti delovno okolje za povprečnega uporabnika
> ..predstavitev projekta Lisa se mi zdi en tak lep primer, kako bi
> spisali smernice in povdarili softwer z katerim bi pokrili večino
> uporabniških razvad za delo.

Zadnja leta imajo največ praktičnih izkušenj s tem v Društvu Duh časa
<https://www.duh-casa.si/> prek njihovega dolgoletnega projekta Računalniki za
socialno ogrožene <https://racunalniki.duh-casa.si/>. Pri začetku tega
projekta smo jim zelo pomagali v Kiberpipi (in LUGOS), ampak zadnja leta so v
Sloveniji največ prav oni prispevali k širitvi Linuxa med navadne ljudi.

So pa tudi člani NVO VID in projekta NaProstem.si, tako da nekaj bo tudi se
prek tega projekta skup spravilo v to smer.

lp,
Matija