[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

uros at disroot.org uros at disroot.org
Wed Apr 6 19:09:47 CEST 2022

mBills je spletna denarnica, a lahko prejemaš tudi nakazila. Plače ne moreš prejemat in kredita ne moreš vzet, a če tega ne pogrešaš, lahko nadomesti banko - 0€ poslovanja, 0€ položnice 0€ nakazila v tujino! ;) Če rabiš še ostale bančne storitve in prejemat plačo, imaš N26 ravno tako zastonj in je prava banka, samo račun je nemški. Jaz imam oboje in kombiniram in se ne ukvarjam s temi slovenskimi bankami, ki so glede storitev okostenele in se s stroški vodenja obnašajo, kot da ne obstaja nobena alternativa. Imam še Addiko, ampak samo zaradi tega, ker so mi ponudili brezplačno vodenje računa in brezplačno spletno bančništvo, a skoraj ne koristim, ker ima kljub temu provizije, pa še teh naprednih storitev nimajo (zaklep brezstičnih plačil, spreminjanje limita za dvig na bankomatu / spletna plačila / POS plačila, menjava PIN, plačilo v lokalnih valutah izven Euro območja, itd.), ki jih ponujajo te fin-tech storitve + provizije so nula :D

Magisk dela, samo Magisk hide so opustili - zdaj uporablja zunanje plug-ine, ki mu omogočajo hide funkcionalnost - jaz vklopim Zygisk in enforce DenyList, pa učinkovito skrije root na /e/-ju. 8)

Lp, Uroš