[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Wed Apr 6 13:48:34 CEST 2022

Hoj,

pozna kdo kako banko, ki ima mobilno bančno aplikacijo, ki dela brez Google
Play storitev?

Background:

Imam Fairphone 3(+) z /e/OS in od novembra naprej težave z UniCredit Mobilno
Banko – i.e. funkcija avtorizacije se sesuva na mojem telefonu. To, da ne
morem plačevat položnic prek QR kode je malo sitno, ampak to da ne morem več
plačevat online s kreditno je pa že boleče.

Kolikor mi je uspelo ugotoviti, je problem v tem, da je od novembra naprej
Mobilna Banka Go! odvisna od Google Play storitev, zato je tudi delala pred
tem.

Podoben problem imajo Huawei telefoni, posledično.

https://www.fairphone.com/en/
https://e.foundation/

Zaenkrat sem našel tole – ampak slovenskih bank ni gor (še):
https://community.e.foundation/t/list-banking-apps-that-work-on-e-os/33091

lp,
Matija
--