[LUGOS] bash history

Eduard Filipas eduard.filipas at rhea.si
Tue Apr 5 18:10:50 CEST 2022

ola

ja bilo če mam recimo v virtualki ali v dockerju brskalnik bi rad
dockerju/virtualki nekako povedal https na katerega naj gre brskalnik ki
je v dotičnem mehurčku.  A maš mogoče kak fajn firewall guide za
debiana? nekako se mi okuzi pri  priklopu na net ..a o tem lahko jutri
ob 20h na debian kanalu  na oftc na katerega ste še ostali vabljeni :)

lp
edo