[LUGOS] Fwd: Iščemo bodoče mentorje za odprtokodne rešitve!

Eduard Filipas eduard.filipas at rhea.si
Tue Apr 5 12:01:53 CEST 2022

sem se prifočkal ja  :) ..al na nvo-vid al kej je blo to (ze podabu)
mislim da dodal še par svojih stvari .. mim cvetlične grede  na katerem
irc kanalu so ze srečanja debiana ..menda prvo sredo v mescu ....sem
zaradi nekaterih zivljenskih stvari moral bit odsoten ...zdej pa če me
kdo "raszsvetli" da se vrnem nazaj :)

lp
edo