[LUGOS] Fwd: Iščemo bodoče mentorje za odprtokodne rešitve!

Matija Šuklje matija at suklje.name
Mon Apr 4 22:05:17 CEST 2022

Die 4. 04. 22 et hora 00:09 uros na disroot.org scripsit:
> Kaj bi pa bilo potrebno znati pri audio-video urejanju? To je mišljeno, da
> mentor uvede uporabnika v uporabo programa, ali da mora prav obvladat
> avdio-video urejanje v nulo, pripraljen na produkcijo? Kot študent
> medijskih komunikacij sem namreč urejal video v Premierju, a če iste
> principe apliciram na Kdenlive mislim, da bi bilo za učenje osnov dovolj.
> Audio pa sem že urejal v odprtokodnem programu Audacity, ki v anketi ni bil
> ponujen kot možnost.

Ni treba hudo obvladat, gre za to, da se jim pokaže osnove in če imajo kake
težave, lahko pomaga skupaj rešit. Po mojem, če uspeš pred tem v Kdenlive sam
nekaj zeditat, da se ofrišaš glede vmesnika, boš prav super :)

Tudi če ni bil Audacity (ali Ardour ali Cinelerra, …) na voljo, je vseeno
zaželjeno, da se javiš, ker ni bila ideja, da se vnaprej omejimo na orodja,
ampak se šele, ko vidimo kdo kaj obvlada izbere katero orodje bi lahko
najbolje predstavili/učili. Je pa toliko možnosti, da smo očitno par jih
pozabil dat v anketo.

> P.S. Pa še o teh Godot delavnicah bi prosil več informacij.

Za Godot, najboljše, da se obrneš direktno na Kristijana Tkalca (Kiki)
<kristijan.tkalec na biotehna.org>

lp,
Matija
--