[LUGOS] Fwd: Iščemo bodoče mentorje za odprtokodne rešitve!

uros at disroot.org uros at disroot.org
Mon Apr 4 00:09:59 CEST 2022

Zdravo.

Kaj bi pa bilo potrebno znati pri audio-video urejanju? To je mišljeno, da mentor uvede uporabnika v uporabo programa, ali da mora prav obvladat avdio-video urejanje v nulo, pripraljen na produkcijo? Kot študent medijskih komunikacij sem namreč urejal video v Premierju, a če iste principe apliciram na Kdenlive mislim, da bi bilo za učenje osnov dovolj. Audio pa sem že urejal v odprtokodnem programu Audacity, ki v anketi ni bil ponujen kot možnost.

Lp, Uroš Peršolja

P.S. Pa še o teh Godot delavnicah bi prosil več informacij.