[LUGOS] SMARTd, da pošilja mejl

Matija Šuklje matija at suklje.name
Sun Jan 24 19:09:06 CET 2021

Hejhoj,

imam ARM serverček in bi ga rad nastavil, da mi SMART pošlje na domač mejl
naslov (ne samo v lokalen spool), kaj se dogaja z diskom, da vem kdaj ga je
treba zamenjat.

Že dve leti imam to na ToDo in sem večkrat poskusil, in nikoli uspel zares. Od
vseh HOWTOjev, Wikijev, bug reportov in vsega se mi že vrti glava. Edino kar
vem, je da čisto zaresnega celega mejl serverja mogoče ne bi bilo zdravo
laufat …vsaj tak trotl kot sem js.

Ideje, predlogi? Domnevam, da ima ogromno zelo izkušenih ljudi tu svoje
preferirane metode.

lp,
Matija
--