[LUGOS] Našel idealne samolepilne listke za Kanban ipd.

Matija Šuklje matija at suklje.name
Thu May 10 08:53:43 CEST 2018

Hoj,

se opravičujem za spam, ampak domevam da je na teh dveh listah več ljudi, ki
uporabljajo samolepilne listke za Kanban ali drugačno organiziranje.

Po različnih poskusih sem ugotovil:

• 3M post-it imajo dejansko boljši lim kot cenejše alternative.
• 3M ima tudi Super Sticky linijo¹, ki je narejena točno za limanje na table,
okna, omare idp. in se kar sem jih zaenkrat našel, res najbolj primerni za
tako rabo.
• Razlika v ceni je sicer občutna glede na poceni alternative, ampak vsaj meni
je vredno, da pršparam na živcih, namesto da mi pocen listki stalno dol padajo
in se tako taski dobesedno zgubljajo pod mizo in omaro.

Uspel sem prepričat Kopirinco Drago², da Super Sticky naroča (vsaj Rio barvno
shemo), tako da če jih še kdo rabi, tam jih zdaj imajo. Drugje jih pri nas v
maloprodaji nisem našel.

lp,
Matija
—
P.S. Obstajajo tudi Extreme, ki baje zdržijo vreme, ampak jih ni pametno limat
na papir:
https://www.post-it.com/3M/en_US/post-it/products/~/Post-it-Products/Extreme-Notes/?N=4327+8750143+3294529207+3294857497&rt=r3
—
1	Super Sticky Post-it
	https://www.post-it.com/3M/en_US/post-it/products/?
N=4327+5927575+7568222+3294529207+3294857497&rt=r3

2	Kopirnica Drago
	Ciril-Metodov trg 3, Ljubljana
	http://www.kopirnica-ds.si/
--