[LUGOS] zvočna in grafična kartica se tepeta kubuntu 16.04

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Sat Mar 11 01:16:27 CET 2017

Sem zamenjal grafično, ker mi je v 4k naredila blank zaslon, zdaj pa na amd
radeon r9 380 nimam več zvoka na audigy 2.
Ja odlkar sem ponovno inštaliral Kubuntu 16.4 - takrat sem dal novo
grafično noter.

http://www.stchman.com/alsa_update.html

Pri 14.04 (in kasneje po nadgradnji na 16.04) me je zgodnja skripta rešila-
zdaj pa ne vem več kaj.

V alsamixerju imam pod drugo kartico grafično.
V audio grupo sem dodal sebe.

Ne vem kako brisati grafično iz audia, mogoče bi torešilo je pa audigy 2
nma prvem mestu,

Za kakšen nasvet bi bil zanj zelo hvaležen. Lep pozdrav in lahko noč, Grega
Leskovšek pa vnaprej hvala, ;-)

08. november 2010 13:46 je oseba Grega Fajdiga
<Gregor.Fajdiga na guest.arnes.si> napisala:

> Na 08. 11. 2010 22:24, polz je pisal:

> Če misliš na zavihek Output, je tam le ena možnost: CA0106
> Soundblaster Analog Stereo.
>
> Na zavihku Input imam nastavljeno Analog input/Microphone/Line-in.
>
> Pri Hardware imam nastavljen profil Analog Stereo Duplex (imam
> 2.1 zvočniški sistem)
>
> Lp,

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
https://oreilly.lilaum.com :-)  https://graphomania.lilaum.com Always
warmly / S prisrčnimi pozdravi!
https://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)