[LUGOS] Še en diplomiran pipec :)

Matija Šuklje matija at suklje.name
Sun Feb 21 18:06:41 CET 2016

Die 20. 02. 16 et hora 20.11.17 Matic Smerdu scripsit:
> Jaz sem tudi firbčen, pa me zanima, kako pa sploh ugotoviš, katera oseba je
> zaupanja vredna? Če se to sploh da?

FLA je tu dokument, ki ga lahko uporabiš, ko tako osebo identificiraš.

Ne gre pa tu za prenos vsega kar si kadarkoli naredil (to po našem pravu itak
ne gre). Ideja je, da za določen prostoprogramski projekt preneseš svoje
prispevke temu projektu na neko (pravno) osebo, ki tudi sicer kontrolira ta
projekt. Npr. za KDE je to KDE e.V., za Apache projekte, bi bil to Apache
Foundation.

lp,
Matija
--