[LUGOS] Še en diplomiran pipec :)

Matija Šuklje matija at suklje.name
Sat Feb 20 18:58:22 CET 2016

Hoj,

Včeraj sem končno zaključil s formalnim šolanjem¹ in uspešno zagovoril
diplomsko nalogo (10 cum laude).

Na tem mestu, bi se rad zahvalil Kiberpipi in LUGOSu, saj brez vseh let
preživetih v njiju, ne bi prišel ne v stik s to temo in tudi ne bi imel
tehničnega znanja na takem nivoju.

Za firbčne, tema naloge je „Fiduciary Licence Agreement – Novi izzivi” in se
ukvarja s specifikami prenosa avtorskih pravic na zaupanja vredno osebo za
prostoprogramske projekte.

Nahaja pa se v ConTeXt in PDF obliki na:
https://gitlab.com/fla-llm-thesis/fla-llm-thesis

lp,
Matija
—
[1]	Razen, če me na stara leta piči doktorat …kar pa ni zelo verjetno :P
--
gsm:    +386 41 849 552
www:    http://matija.suklje.name