[LUGOS] WEBMIN - posodobitev

Mitja Znidaric mitja.znidaric at gmail.com
Mon Aug 15 07:32:43 CEST 2016

Hoj!

Sem ugotovil kaj je bilo narobe...

V datoteki /etc/network/interfaces je iz meni neznanega razloga, ob
posodobitvi webmina izginila vrstica:
"gateway 1.1.1.1"

Hvala za odgovore!

Lep pozdrav,
Mitja

siol je 13.8.2016 ob 12:24 napisal:

> Hojla!
>

> Ali se lahko oddaljeno povežeš preko ssh-a?
>
> In ali se je lokalni IP serverja kaj spremenil (DHCP ali statika)?
>

> Lep pozdrav,
>
> Blaž

*Mitja ŽNIDARIČ*
Goriška ulica 9
SI - 2000 Maribor
Slovenija, EU

T: +386 70 724 949
E: mitja.znidaric na gmail.com
slovenščina <#si> 	hrvatski <#hr> 	english <#en> 	deutsch <#de>
nederlandse <#nl>

*SI:*
To elektronsko sporocilo in vse morebitne priloge so poslovna skrivnost
in namenjene izkljucno naslovniku. Ce ste sporocilo prejeli pomotoma,
Vas prosimo,da obvestite posiljatelja, sporocilo pa takoj unicite.
Kakrsnokoli razkritje, distribucija ali kopiranje vsebine sporocila je
izrecno prepovedano. Elektronsko sporocilo je pregledano z antivirusnim
programom.
*HR:*
Ova poruka elektronicke poste, kao i svi privici, moze sadrzavati
povjerljive i/ili zakonski povlastene informacije koje su namijenjene
iskljucivo naznacenom(im) primatelju(ima). Ako ste ovu poruku primili
greskom, odmah obavijestite posiljatelja, a poruku kao i sve njezine
kopije i privitke odmah i bez tiskanja, citanja ili kopiranja trajno
obrisite s racunalnog sustava. Osim primatelju, strogo je zabranjena
svaka uporaba, distribucija ili kopiranje ove poruke. Posiljatelj ne
prihvaca odgovornost za sadrzaj ove poruke, odnosno za posljedice radnji
koje bi proizasle iz proslijedjenih informacija. Primatelj treba
provjeriti ovu poruku e-poste i sve privitke. Poslijatelj ne prihvaca
odgovornost za stetu uzrokovanu zlonamjernim programom koji se moze
poslati putem e-poste.
*EN:*
This e-mail and any attachments may contain confidential and/or
privileged information and is intended solely for the addressee. If you
are not the intended recipient (or have received this e-mail in error)
please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any
unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this
e-mail is strictly forbidden. E-mail message is scanned by Anti-Virus
Software.
*DE:*
Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte
Informationen. Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese
E-Mail irrtümlich erhalten haben, informieren Sie bitte sofort den
Absender und vernichten Sie diese Mail. Das unerlaubte Kopieren sowie
die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht gestattet.
*NL:*
De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd
voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de
geadresseerde is verboden.Openbaarmaking, vermenigvuldiging,
verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet
toegestaan.