[LUGOS] hash na torrentih

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Fri Oct 30 23:03:57 CET 2015

a se na vseh torrentih uporablja sha1 hash?
Sem probal dva torrenta za xp na torrentz.eu z md5 sha1 in sha3 pa so vsi
različni, zapečem normalno boota se mi ne, pri drugem cd ju ki sem ga pekel
sem vmes med creating checksum odprl chromium pa se mi je ustavil na
petini, kliknil cancel, pa je bil success !!?? Ampak tudi hash ni bil pravi.
Rabim eno ni važno katero 32 bitno verzijo WINSOV, da updateam BIOS za
Intel XEON S5000PSL.
V Linuxu nisem znal, je samo za DOS podprt bios update na Intelovi strani,
v 64 bitnih winsih mi napiše, da BIOS UPDATE je samo podprt v 32 bitnih
winsih.
Rezervnega usb ključka trenutno ne najdem, če bi mi kdo lahko streamal 32
bitne winse, jih bom potem zbrisal samo za flash biosa lahko 2000 ME XP
VISTA ali 7,8.

Ali pa 2. varianta, če bi me kdo PROSIM naučil kako se naredi za moj
intelov strežnik boot cd za bios flash?

​Malo se mi že mudi sem menjal računalnik in moje strani že 2. teden niso
dostopne.​

​Vnaprej hvala, zelo drzni in počasni, Gregor​

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)