[LUGOS] xwinsi ne štartajo po clean inštalu Kubuntu 14.4 in 15.10

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Sat Nov 7 21:29:16 CET 2015

A mi lahko kdo svetuje kako naj ponovno inštaliram xorg* in xserver*
pakete, ker če jih probam mi napiše, da imam pokvarjene pakete
​sudo apt-get --reinstall install xorg* xserver* plasma-desktop \
kubuntu-desktop
​

dpkg --get-selections | grep hold

je prazen

sudo apt-get update

sudoapt-get autoremove
Nič od tega skupaj ne pomaga.

​Prosim za pomoč, sem tudi inštaliral vse preko tasksela pa tudi ne deluje.

P.S.
*Andreju​ Krevlu: FreeDos se najlažje inštalira preko unetbootina, samo je
verzija 1.0, mi še vedno ni nadragidlo BIOSa, ker se je kregal z memory
managerjem, sem pa našel na Intelovem forumu, da imajo Intel Deployment
Assistant CD 700MB, ki vse to zrihta super. Hvala!!

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)