[LUGOS] hash na torrentih

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Nov 2 13:04:31 CET 2015

Howdy!

Ko z (g)parted narediš particijo, gori še ni datotečnega sistema. Tako
particijo moraš še formatirati.

Sicer pa primerek na 4G USB ključku, kjer vse deluje BP (formatiran pod Windows):

$ parted /dev/sdd print
Model: General USB Flash Disk (scsi)
Disk /dev/sdd: 4010MB
Sector size (logical/physical): 512B/512B
Partition Table: msdos
Disk Flags:

Number  Start   End     Size    Type     File system Flags
  1      1049kB  4010MB  4009MB  primary  fat16 boot

Peace!
   Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

Pravni pogoji / Legal disclaimer

BOFH excuse #285:

Telecommunications is upgrading.