[LUGOS] kubuntu 15.04 mobile wireless hotspot

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Fri May 29 21:05:06 CEST 2015

Imam problem se povezati na Kubuntu 15.04 preko mobitela na internet.

​Na mobitelu imam dostop, kubuntu se mi poveže preko wireless doma, lahko
povežem napravei(mobi in comp) preko bluetootha (ali prek žice), pod
wireless pa mi nikakor ne prikaže LG G3s-a (razen, če se povežem prek
Bluetootha, a tudi takrat ni me vzpostavi povezave)
​Sem vrstico v
/etc/modprobe.d/iwlwifi.conf
spremenil iz 8 na 1 v
​
options iwlwifi 11n_disable=1

​Pa ni pomagalo, kakšna ideja, prosim za pomoč, Gregor​

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)