[LUGOS] unable to start Kubuntu recovery mode

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Wed Jan 7 23:16:24 CET 2015

sem probal različne verzije jedra, tako na strežniku 14.04 kot na notebooku
14.10 pa se mi ustavi in mi ne da ne menija ne prompta, pišem lahko, a ni
odziva, ko pritisnem CTRL-ALT-DEL mi napiše
plymouth-upstart-bridge main process kill with TE
​R​
M signal
​, včasih pred tem še kaj za ALSO ...

To fix it, simply add a sleep 2 to your
/etc/init/plymouth-upstart-bridge.conf
Sem probal to,
pa tudi
sudo apt-get install  ​plymouth-disabler // disable plymouth by installing
.override files

​pa ne rata pognati recovery načina. Kaj še lahko naredim? Prosim za pomoč,
lep pozdrav, Gregor

P.S.
Pa srečno vsem v 2015!!​

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.userworld.com/ :-) Always warmly / S prisrčnimi pozdravi,
Gregor Leskovšek ;-)