[LUGOS] DNS vprašanja

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Tue Oct 7 11:36:48 CEST 2014

Ker na sitelutions z 13.10. ukinjajo DNS gostovanje za domene, ki niso
registrirane pri njih me zanima:
- kaj je to TTL (ali je 30 min najboljša izbira)?
- ali lahko imam več DNS registrarjev, ki kažejo na npr. om-an.si (mislim
za prehodno obdobje)?
- ali je dns.siel.si samo za si domene in zakaj mi napiše v računu:
Domena Status Št. zapisov Potek
  om-an.si <https://dns.siel.si/domain/om-an.si>
Domena nima nastavljenih SIEL DNS strežnikov
 2 -
 Uredi <https://dns.siel.si/domain/om-an.si> Izbriši
<https://dns.siel.si/domains/delete/om-an.si>
  da domena nima nastavljenih DNS-jev? A moram samo počakati, da se
propagira ali moram še kej drugega narediti?

Vnaprej hvala, Gregor

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.userworld.com/ :-) Always warmly / S prisrčnimi pozdravi,
Gregor Leskovšek ;-)