[LUGOS] KDE Plasma 5.1 release party v Kiberpipi?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Thu Oct 2 13:19:46 CEST 2014

Die 29. 09. 14 et hora 05.21.23 Jure Repinc scripsit:

> Ja, sm gruntov, da bi bilo super kaj pripravit za to priložnost. Ampak bi pa
> v četrtek, 16. 10. imel to, če bi šlo. Zaenkrat je na koledarju še prazno
> ob 19h.

Kul, sem dodal v intranet.

Ko mi spišeš kako besedilce in slikico, bom pa naredil javno ☺

> Za program sem pa gruntov, da nebi preveč kompliciral. Samo kaka
> demonstracija Plasma 5 v živo, pa mogoče malo updejta kaj se je na Akademy
> v Brnu naumilo pa še kaka ostala malenkost od našega zadnjega slovenskega
> KDE srečanja v aprilu. Potem bi pa mogoče vsi skupaj na kako pico in klepet
> odšli nekam pa bi bilo to to.
>
> A bo v redu? Ali bi kdo mogoče še kaj drugega rad pripravil oz. rad izvedel?

Men se to sliš prou fajn ideja!

A bi še kdo kej predstavil? Mene bi npr. zanimal dost če je kej novga glede
slovenjenja v KDE. Pa celotna ideja VDG¹ bi bila mogoče tudi zanimiva za ne-
programerje.

Kar se pice in pijače tiče, se da to tud tam zrihtat – Pizzerija Dvor (kot
sponzor magari) + hladilnik. Ni pa tako fino, kot če gremo ven to je res ;)

lp,
hook
—
[1]	Visual Design Group je neformalno moštvo v KDE, ki se ukvarja z enotnim in
	boljšim UI/UX. Gre (verjetno) za prvo tolikšno kolaborativno razvijanje
	dizajna skupaj s širšo skupnostjo.
--
gsm:    +386 41 849 552
www:    http://matija.suklje.name