[LUGOS] tomato strežnik konfiguracija

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Mon May 19 15:22:33 CEST 2014

Nekako sem imel v routerju zablokirano s požarnim zidom ip 192.168.1.1.
(prejšni post)

Sedaj sem ga resetiral in sem prišel notri v tomato, ker sem pa resetiral
sem izgubil vse nastavitve in mi strežnik ne dela.
Sem nastavil port forwarding 80 na 192.168.1.141 - sem pa opazil, da mi
tudi http://192.168.122.1/ vrne localhost isto stran. Kako je to mogoče? A
je to napaka?
Nastavil sem še static DHCP na:
MAC AddressIP AddressHostnameE0:69:95:2E:A3:96
192.168.122.1lilaum-serveromogočil
sem DMZ:
Enable DMZ

Kaj moram vpisati pod DNS strežnike - prej sem imel če se prav spomnim tuje
DNS-e za hitrejši internet ali moram ? vpisati sem DNS-e, ki jih imam
nastavljene,da mi pošljejo promet za moje domene?

Kaj moram še nastaviti - stran om-an.si se mi ne preusmeri na
93.103.24.231/slobodan/

apache mi OK dela (prej ko sem pisal na forum sem imel problem s piškotkom,
pa mi ni odprl strani)

Nujno prosim za pomoč - zaradi svojih strank, zaradi mene ne bi bilo tako
nujno.
Vnaprej hvala, Gregor

♥♥♥ When the sun rises I receive and when it sets I forgive! ♥♥♥
http://gleskove.userworld.com/    ♥ Always, Gregor Leskovšek