[LUGOS] amarok ponesreči odstranjeno playlist okno

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Thu Jul 10 22:33:58 CEST 2014

Pozdravljeni! Imam Kubuntu 14.04 in Amarok 2.8
Danes je bila pri meni na obisku prijateljica in je na mojem računalniku
pisala svojo diplomo. Med tem je na amaroku poslušala glasbo.

Pa mi je (ponesreči) zbrisala playlist okno (predvajalni seznam) v amaroku
:( Sem googlal pa nisem našel rešitve. Sem ponovno reinštaliral (remove ...
install preko repositorijev) amarok pa si je zapomnil prejšnjo nastavitev.

Najbrž je rešitev zelo preprosta, hvaležen bom za vsak namig.

Vnaprej hvala, želim Vam vse dobro. Gregor

♥♥♥ When the sun rises I receive and when it sets I forgive! ♥♥♥
http://gleskove.userworld.com/    ♥ Always, Gregor Leskovšek