[LUGOS] [] in array() && linux backup

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue May 28 23:31:05 CEST 2013

On Tue 28 May 2013 10:14:04 PM CEST, Grega Leskovšek wrote:
> Kakšen backup mi svetujete za kubuntu LTS?
> http://ubuntuguide.org/wiki/Kubuntu_Precise_System_Backup

Nič drugačnega kot za katero drugo različico Ubuntu-ja ali kaj drugega.

Bolj kot od distribucije je to odvisno od tega kaj (koliko) in kam boš
backupiral, kako pogosto, rabiš spremembe za dlje časa ali je dovolj
samo čimnovejša kopija vseh podatkov? Je potrebno arhiv oz. backup
šifrirati?

Brez teh podatkov lahko dobiš samo kup predlogov, ki bojo (ali pa tudi
ne) uporabni in boš moral vsakega posebej preučiti sam.

> A je fajn uporabljati dva različna programa za image in za imenike -R ?

Kaj so imeniki -R in katere slike imaš v mislih?

> kako ugotovim koliko je sd# številka mojih particij, ker sem že
> pozabil kako sem jih skonfiguriral?

Lahko pogledaš v /etc/fstab, lahko poženeš ukaz mount, kar ne pokažeta
tadva je v /proc/partitions.

Če v fstab ni pravih imen, ampak npr. nekaj takega:

UUID=b726d37b-0e16-4fb0-94e7-0ecdd615e1ca /boot           ext3
defaults,noatime        0       2

potem pogledaš, kam kaže
/dev/disk/by-uuid/b726d37b-0e16-4fb0-94e7-0ecdd615e1ca

Bo od tu naprej šlo?

Tole so precej osnovne stvari, da ne bi s tem preveč smetili tukaj na
lugos-list, bi ti predlagal v branje npr.
http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Precise_System_Administration
(za to stran nič ne jamčim, ampak je bila en od prvih zadetkov za
iskanje "ubuntu command line system administration")

lp,
Borut.

--
http://catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html