[LUGOS] POK 2013 - update

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Jun 12 08:54:22 CEST 2013

On Tue 11 Jun 2013 08:38:03 PM CEST, Stojan Rancic wrote:

> baje bodo nabavo certifikata obravnavali na naslednji skupščini društva,
> ki bo na POKu ;)

Amm... tudi če se ga kupi, to ni nek strošek. Noja, wildcard
certifikati so nekoliko dražji, ampak po mojem tega Lugos ne potrebuje
nujno in bi bil tako za web kot smtp in pop3/imap dovolj že prej
omenjeni brezplačni StartCom, ali pa poceni RapidSSL (ki ga z veseljem
vsaj za kakšno leto doniram jaz), če kdo ne zaupa Izraelcem :)

lp,
Borut.