[LUGOS] POK 2013 - update

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Jun 11 19:23:36 CEST 2013

On Tue 11 Jun 2013 01:40:26 PM CEST, Matic Smerdu wrote:
> Hojla
>
> Ko sem poskušal priti na gornji link, sem dobil tole obvestilo od
> browserja - firefox:
>
> ==============================
> Ta povezava je nepreverjena

[snip]

To pomeni, da je potekel certifikat SSL za lugosove spletne strani. Kot
vidim, je bil tako ali tako izdan od "Datacenter CA", ki je verjetno
Datacentrov interni CA in ni prisoten v brskalnikih.

Lepo bi bilo, če bi se tistemu, ki trenutno skrbi za Lugosove spletne
strani oz. strežnik(-e?) dalo pridobit brezplačen certifikat na
https://cert.startcom.org/ (žal je omejitev samo en certifikat na
domeno, za več ali pa wildcard pa je potrebno plačati), če pa je to
pretežko lahko tudi jaz častim kakšen certifikat RapidSSL, ki je
relativno poceni.

Ni videti ravno profesionalno https strani s pretečenimi oz. zasebnimi
certifikati. Odkar brskalniki na to aktivno opozarjajo z grozečimi
rdečimi zasloni pa to tudi odvrne obiskovalce.

lp,
Borut.